zamówienie
Jak zamówić naprawę online?
1.Wycena kosztów naprawy:
Jeżeli usterka jest łatwa do określenia np. pęknięty ekran, uszkodzone mechanicznie złącze ładowania czy inne oczywiste usterki wyceny można dokonań poprzez kontakt z nami na czacie lub odnaleźć z cenniku napraw. Zawsze można przysłać urządzenie do nas w celu ekspertyzy i wyceny.
2. Po ustaleniu wyceny prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do naprawy urządzenia.
3.Teraz czas na wprowadzenie danych w zgłoszeniu i wybranie jak chcecie Państwo dostarczyć urządzenie do naszego serwisu.
Można to zrobić na 2 sposoby:
1. Nadanie paczki w paczkomacie inpost
2. Zamówienie kuriera, który odbierze paczkę z domu, firmy.
4. Po otrzymaniu paczki przystępujemy do naprawy urządzenia.
Czas naprawy to zazwyczaj 1-2 dni robocze.
5. Po naprawie wysyłamy na wybrany adres lub paczkomat. Zapłata za wykonaną usługę będzie w formie pobrania przy odbiorze lub przedpłaty na rachunek bankowy.
faq
Najczęściej zadawane pytania
Jak zapakować urządzenie do wysyłki?
- Urządzenie musi być starannie zapakowane w karton, najlepiej owinąć je folią bąbelkową i dodatkowo wypełnić karton tak aby urządzenie nie przemieszczało się w środku. Tak przygotowaną paczkę oklejamy taśmą pakowną.
- Wysyłając komputer lub laptop do naszego serwisu zalecamy wybranie gabarytu „C” jeżeli nadajecie Państwo paczkomatem.
Jak nadam w paczkomacie?
Po wypełnieniu formularza wysyłki poprzez paczkomat dostaniecie Państwo emailem kod który trzeba napisać na paczce.Kod ten umożliwi wysłanie przesyłki w paczkomacie. Nadając paczkę w paczkomacie proszę wybrać opcję „mam kod zwrotu”.
Jak nadam u kuriera?
Po wypełnieniu formularza nadania DHL otrzymacie Państwo emailem potwierdzenie zamówienia kuriera oraz list przewozowy który proszę wydrukować i nakleić na paczkę. Kurier przyjeżdża po paczkę zazwyczaj na drugi dzień roboczy.
Jak zapłacę za naprawę?
Po wykonanej naprawie możemy odesłać paczkę z płatnością pobraniową lub wystawimy paragon, FV do zapłaty przelewem na konto firmowe.
Czy ponoszę dodatkowe koszty za dostawę?
Koszty naprawy zawierają w sobie koszty dostawy i nadania urządzenia do serwisu.
Jedynym wyjątkiem jest wysłanie urządzenia na diagnozę ,ekspertyzę lub naprawę i zrezygnowanie z samej naprawy. Naliczymy wtedy opłatę za transport i obsługę w wysokości 50zł brutto.
Jak mogę odebrać urządzenie
Urządzenia po naprawie wysyłamy na podany adres zwrotny lub też na wybrany paczkomat (należy podać adres paczkomatu z jego numerem)