zamówienie

Jak zamówić naprawę online?

1.Wycena kosztów naprawy:

Jeżeli usterka jest łatwa do określenia np. pęknięty ekran, uszkodzone mechanicznie złącze ładowania czy inne oczywiste usterki wyceny można dokonań poprzez kontakt z nami na czacie lub odnaleźć z cenniku napraw. Zawsze można przysłać urządzenie do nas w celu ekspertyzy i wyceny.

2. Po ustaleniu wyceny prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do naprawy urządzenia.

3.Teraz czas na wprowadzenie danych w zgłoszeniu i wybranie jak chcecie Państwo dostarczyć urządzenie do naszego serwisu.

Można to zrobić na 2 sposoby:

1. Nadanie paczki w paczkomacie inpost
2. Zamówienie kuriera, który odbierze paczkę z domu, firmy.

4. Po otrzymaniu paczki przystępujemy do naprawy urządzenia.
Czas naprawy to zazwyczaj 1-2 dni robocze.

5. Po naprawie wysyłamy na wybrany adres lub paczkomat. Zapłata za wykonaną usługę będzie w formie pobrania przy odbiorze lub przedpłaty na rachunek bankowy.

faq

Najczęściej zadawane pytania

  • Urządzenie musi być starannie zapakowane w karton, najlepiej owinąć je folią bąbelkową i dodatkowo wypełnić karton tak aby urządzenie nie przemieszczało się w środku. Tak przygotowaną paczkę oklejamy taśmą pakowną.
  • Wysyłając komputer lub laptop do naszego serwisu zalecamy wybranie gabarytu „C” jeżeli nadajecie Państwo paczkomatem.

Po wypełnieniu formularza wysyłki poprzez paczkomat dostaniecie Państwo emailem kod który trzeba napisać na paczce.Kod ten umożliwi wysłanie przesyłki w paczkomacie. Nadając paczkę w paczkomacie proszę wybrać opcję „mam kod zwrotu”.

Po wypełnieniu formularza nadania DHL otrzymacie Państwo emailem potwierdzenie zamówienia kuriera oraz list przewozowy który proszę wydrukować i nakleić na paczkę. Kurier przyjeżdża po paczkę zazwyczaj na drugi dzień roboczy.

Po wykonanej naprawie możemy odesłać paczkę z płatnością pobraniową lub wystawimy paragon, FV do zapłaty przelewem na konto firmowe.

Koszty naprawy zawierają w sobie koszty dostawy i nadania urządzenia do serwisu.

Jedynym wyjątkiem jest wysłanie urządzenia na diagnozę ,ekspertyzę lub naprawę i zrezygnowanie z samej naprawy. Naliczymy wtedy  opłatę za transport i obsługę w wysokości 50zł brutto.

Urządzenia po naprawie wysyłamy na podany adres zwrotny lub też na wybrany paczkomat (należy podać adres paczkomatu z jego numerem)

Wyślij nam urządzenie

Przejdź do formularza.